begin 4e week. - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu begin 4e week. - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu

begin 4e week.

Blijf op de hoogte en volg Tom

09 September 2014 | Denemarken, Stakroge

Zondag ochtend heb ik gevoerd en de robots nog mee afgewerkt en savonds ook de robots mee gedaan. Maandag heb ik de droge koeien weer opgestrooid. Deze worden dagelijks gestrooid. Daarna nog de maiskuil nog een stukje open gemaakt en die schimmelbollen er weer uitgehaald. Smiddags heb ik het jongvee gevoerd en gras gehaald bij de buurman. dit ging al een stuk beter. Daarna hebben we nog kalf vaarzen gehaald op het jongvee bedrijf en deze bij de droge koeien geplaatst. Savonds de robots weer gedaan. Dinsdag hebben we de droge koeien verzet, stuiken rond de mestsilo verwijdert, dit hebben we gedaan omdat ze deze komen controleren. Op het eind van de middag hebben we nog de kalfvaarzen bekapt die we gisteren gehaald hebben.

Verder krijg je het steeds meer naar je zin hier, je word steeds mee vrij gelaten zogezegt. Ze zeiden ook dat ik al heel wat ervaring had dus ze mij ook steeds makkelijker dingen laten uitzoeken en doen. Dit vind ik zelf ook heel fijn. Hier leer je ook veel van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 6064

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 04 Oktober 2014

7 weken buitenlands stage

Landen bezocht: