half 5e week. - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu half 5e week. - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu

half 5e week.

Blijf op de hoogte en volg Tom

18 September 2014 | Denemarken, Stakroge

Het gewon ritme was van korte duur, woensdag hadden we wat percelen mais bezocht en deze werden al goed rijp, dus dat wilde zeggen dat we mais moeten over kuilen en bieten moeten oogsten. Daar hebben we dus 2 dagen over gedaan. woensdag de mais overgekuild en donderdag de bieten geoogst. Verder hebben we tussendoor nog een aantal zandzakken gevuld die op de maiskuil moeten. En alle 2 de dagen heb ik savonds de robots gedaan.

Hij verteld dat ik echt een koeien boer ben, hij ziet het verschil als dag en nacht. Als ik tussen de koeien loop ben ik als het waren aan het zingen of aan het fluiten en als ik op de trekker zit ben ik nog net niet boos op hem.
Dit vond ik leuk om te horen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 6071

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 04 Oktober 2014

7 weken buitenlands stage

Landen bezocht: