half 4e week. - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu half 4e week. - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu

half 4e week.

Blijf op de hoogte en volg Tom

11 September 2014 | Denemarken, Stakroge

Het is weer wat rustiger op de boerderij. we hebben gisteren een bedrijf bezocht met een deens studie groepje. Dit was wel interessant, alleen wel lastig te volgen omdat het Deens praten was. Op dit bedrijf waren er heel wat opmerkingen waren Erik en ik met elkaar eens. Het was een boer waar alles makkelijk en snel moet kunnen gaan. Dit was ook duidelijk te zien. Verder heb ik smiddags nog het strohok in de koeienstal uitgemest met het mini shoveltje. savonds de robots weer gedaan en 2 kalfjes drinken gegeven.
Donderdag was het weer druk. Ze komen vandaag 50 ha gras maaien en morgen komen ze mais hakselen. Dus de silo moest uitgeveegd worden en plastic gehangen worden. Daar kwam de dag weer wel mee vol.