3e week - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu

3e week

Blijf op de hoogte en volg Tom

04 September 2014 | Denemarken, Stakroge

Het is weer goed weer. gras moet gemaaid worden en nog enkele hectares stro persen. dinsdag zijn we begonnen met het klaar maken van de hooimachines en de silo's voor het gras.
Woensdag is de loonwerker komen maaien. Dit komen ze doen met een 12 meter breede triple maaier. Daarna ben ik begonnen met het losschudden van het stro wat 3 weken geleden geoogst is. Savonds heb ik de robots nog gedaan.
Donderdag ben ik begonnen met het voeren van de koeien, daarna heb ik de rugger gesmeerd en het stro wat ik gisteren uitelkaar geschud heb, bij elkaar gerucht voor het persen. Toen dat gedaan was heb ik nog 2 ha gras bij elkaar gerucht wat erik gekocht had bij een oud boertje wat in hetzelfde dorp woont. S avonds heb ik de robots gedaan en tussendoor nog 2 wagens stro gelost die hij ondertussen geladen had.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 6066

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 04 Oktober 2014

7 weken buitenlands stage

Landen bezocht: