Maïs maïs en nog eens maïs. eind 5e week. - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu Maïs maïs en nog eens maïs. eind 5e week. - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van Tom boeren - WaarBenJij.nu

Maïs maïs en nog eens maïs. eind 5e week.

Blijf op de hoogte en volg Tom

21 September 2014 | Denemarken, Stakroge

De grootte mais oogst is begonnen, alle mais moet eraf. Tussen de karren door rijden we met de trekker met dubbellucht over de kuil met een bieten versnipperraar. zo hebben we regelmatig afgewisseld om vermoeidheid te voorkomen. Als ik niet op de trekker zat had ik de droge koeien opgestrooid, gevoerd en de robots gedaan. Zo ging het zaterdag en zondag ook. Zondag avond hebben we de maiskuil nog afgedekt.

Hij vertelde tegen mij dat hij zeer tevreden was op de manier hoe ik daar te werk mee ging. Hij zij dat ik het zeker lucht dicht wou hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 6052

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 04 Oktober 2014

7 weken buitenlands stage

Landen bezocht: